Wednesday, June 3, 2009

Bercuti di cameron highland bersama keluarga dan sepupu.BEST.....BEST....

Assalamualaikum pada hari cuti yang lalu,ayah saya membawa keluarga dan sepupu saya pergi ke cameron highland.saya rasa seronok sangat.saya pergi macam-macam tempat dekat situ.antaranya taman bunga,ladang strawberi,ladang teh dan banyak lagi.kami sempat bergambar di taman bunga bersama keluarga dan sepupu saya.di ladang teh kami tengok ladangnya luas sangat. satu permandangan yang sangat cantik.ini cuti yang saya pergi cuti beberapa bulan yang lepas,cuma saya tak sempat nak ceritakan.
selepas ini saya dan keluarga nak bercuti di sekitar kuala lumpur.nanti saya tunjukkan gambar saya selama saya bercuti di sana.
kata orang,apabila kita bercuti boleh mengurangkan stress dan kita dapat motivasi baru,luas pandangan dan luas fikiran.
saya berdoa satu hari nanti ayah saya dapat bawa saya bercuti di tempat impian iaitu di disneyland dan ladang gandum di australia.

No comments:

Post a Comment