Friday, June 11, 2010

Sucinya Kasih Ibu

Assalamualaikum semua,hari ni taktau lah nak buat tajuk apa.tapi teringat kat ibu.buat lah tajuk Sucinya Kasih Ibu.korang semua ada ibu kan.tapi mungkin setengah pada tu tak der.jadi kita yang ada ibu ni bersyukur lah.sebab tak semua ada ibu.cuba tiba-tiba allah ambil ibu kita.sedih kan.jadi kita sebagai anak hormatilah,sayangilah dan jagalah mereka.suatu hari nanti kita akan merasa jadi seorang ibu.sekarang ni tengok berita.aduhai cam nak pitam.TOLONGLAHHH.....



No comments:

Post a Comment